Nationella i engelska

Fyfan, jag går upp tidigt, är överlycklig att jag inte lyckas försova mig, äter bästa frukosten och laddar som fan inför nationella som vi skulle ha idag. När jag sen kommer till skolan så har vår lärare delat upp oss i två grupper, så ena skulle göra idag och dom andra på torsdag. Tror ni inte jag hamnar i den som ska göra på torsdag?! Så jag kunde vart ledig idag, sluppit gått upp och allt imorse! Sen när man är sådär lagom sur så funkar inte busskortet på bussen när jag ska hem, så var väldigt nära att kasta longboarden på chaufförn och gå därifrån. Men hon va snäll så jag fick åka med gratis ändå.
Träffade Max på bussen som räddade min dag, eller iaf halva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback