Home .. again..

Vaknade upp imorse och såg att det låg snö på backen, liksom det här va bara min dag kände jag direkt! Tills jag kom på att det var dags för det efterlängtade np i engelska idag, host*.. MEN det gick fan bra för att vara mig, kammade hem ett fin G+!
Nu regnar det och är sämst väder så allt suger för tillfället.. Okej, nästan allt då.
Så nu äre bara nöta vidare med photomatix, lite trist väder bara så man inte kan va ute och fota nått :(
Föresten, nu när snön kom igen så vill jag ju bidra med lite julkänsla, så gjorde om en gammal bild lite.. :)
före:

 

efter:


Kommentarer
Postat av: hamster

jäklar va nice bild! :D

2010-04-23 @ 22:34:24
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback