Bad hair day

Segaste dagen idag på länge, gjorde absolut ingenting i skolan förutom vårt "värda" möte haha. Ner på stan sen och leta lite sommarjobb vilket resulterade i ett stort NEJ. Får se om älskade Marielle kunde fixa nått på hennes jobb men vågar inte hoppas för mycket..
Bandyavslutning ikväll och jag vill inte alls gå dit. Så sjukt segt att bara sitta och lyssna hela tiden -.-
Och efter det så äre plugg som gäller, engelska tal imorn som jag inte har börjat på än haha.. bra jobbat!
Det var nästan alla dåliga sakerna under dagen. Då går vi till dom bra.
SOL!
Åka lite longboard och sen titta på nån sjuk film jag fick av Anton haha.
Fick NÄSTAN ett ja till ett sommarjobb, men det kommer säkert sluta som vanligt med ett nej..
Min vanliga dator har börjat fungera igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback